2013. június 30., vasárnap

Cukkini spagetti carbonara





Hát, kérem, ha ettetek már valaha valami nagyon finomat, akkor felejtsétek el! Ugyanis ez az étel egyszerűen leírhatatlan, mennyeien fenomenális, tökélestesen gyengéd ízlelőbimbó-simogató, nem sok dologhoz hasonlítható, nirvánai ízkavalkád! Ráadásul negyed óra alatt kész. Maga a tökély! :)

Hozzávalók egy személyre:
  • 1 db közepes, kemény cukkini
  • 1 db újhagyma
  • fél gerezd fokhagyma
  • kókuszsűrítmény
  • 1 db tojássárgája
  • 1 szelet felkockázott sonka
  • pár csepp citromlé
Így készítettem:
  • Feltettem kb 1 liternyi vizet forrni.
  • Közben meghámoztam a cukkinit, a zöldséghámozóval "felszeleteltem", tészta kinézetűre.
  • A forrásban lévő vízbe dobtam 2 percre.
  • Amíg forrt/főtt a cukkini, felkockáztam a szelet sonkát, forró serpenyőbe dobtam, rávágtam a hagymákat.
  • Leszűrtem a cukkiniről a vizet. Tányérra tettem a zöldséget.
  • A sonkára kókuszsűrítményt öntöttem, sóztam, borsoztam, belecsöpögtettem a kevés citromlevet.
  • Lehúztam a tűzről, és belekevertem 1 tojássárgáját.
  • A szószt a tésztára öntöttem, és már kezdődhetett is maga az ízorgia! :)
Ez egy adag, tápértéke: 269 kcal, 7g F, 5g CH, 23g zsír

    Paleo reggelik 1 itt.
    Paleo reggelik 2 itt.

    Paleo snack itt.

    Paleo ebédek 1 itt.

    Paleo ebédek 2 itt.

    Paleo vacsorák itt.

    Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése