2017. március 8., szerda

Mo. 6.: kedves antibiotikum...


Köszönöm mindenkinek a nőnapi köszöntést!


Tegnap próbáltam magam győzködni, hogy csak egy kicsi kell, de mára teljesen letaglózott, mondhatni taccsra tett az antibiotikum. Hétfőn kezdtem szedni és már az első szem megtette a hatását. Fogalmam nincs, mit tettek bele, szerény véleményem szerint ez méreg. Ilyen irtó rossz közérzetem nagyon régen volt már, a csapot kiiszom és egész nap a wc-n ülök. A mai kontrollon kaptam még kezelést, be kellett szednem a maradék gyógyszert (ma este megvolt), holnap újra kontroll.

A reggelt még úgy-ahogy megettem, az ebéd már nagyon nem kellett volna, de azért legyűrtem egy kis adag tonhal salátát. Aztán már nem bírtam enni. Nincs étvágyam, igazán hányingerem sem, valami olyasmi, annak a határán.

Az új szemüvegemmel eddig hősiesen küzdöttem, de ma levettem és felvettem a régit. Egyszerűen nem látok az újjal, nemcsak a fókuszt nem találja a szemem, hanem nem látok. Holnap ennek is utánajárok (a szemem/agyam rossz vagy a lencse).

Mára nem folytatom, jót nehezen tudnék írni, a panaszkodásnak meg nincs értelme.

Remélem, hogy holnap már sokkal jobb lesz a közérzetem.

Ketogén étrend: példa napi 3 étkezésre

Ketogén étrend: Hogyan kezdjem? itt

Ketózis itt

Ketogén étrend: alapok itt

Keto kalkulátor itt

Segítség a Keto kalkulátor használatához itt

Ketogén étrend: alapanyagok itt



Ketogén étrend: amit ne egyél itt

Keto: ajánlott és nem ajánlott édesítőszerek itt

Ketonmérés itt




A leginkább feldolgozatlan alapanyagokat érdemes választani.

Nem vagyunk egyformák. Változó, kinek hány étkezésre van szüksége. Van, aki napi egyszer eszik, vannak, akik kétszer és van, akinek a napi háromszori étkezés a megfelelő. Sőt akadnak, akik snacket is beiktatnak két étkezés közé. Minél kevesebb az étkezések száma, annál kevésbé emeljük meg az inzulin szintet. És ha ez stabil, kevésbé leszünk éhesek is.

Ez egy lehetőség. Mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mennyit és hányszor eszik, számol-e makrokat, hogy fogyaszt-e tejterméket (vajat, sajtot), magokat (ezt fogyási szakaszban nem ajánlom), gyümölcsöt (ami eredetileg nem része a ketogén étrendnek, én is csak nagyon ritkán eszem gyümit, akkor is bogyósat).


Reggeli:

# tojásrántotta # lazac/szardínia # sajt

Ebéd:

# hús/hal # saláta # sajt

Vacsora:

# sajtos-vajas brokkoli # hal/hús

Snack:

# marék mag (pl. mandula)
# 2 szelet cheddar sajt
# 1 kocka fekete csoki (mondjuk edzés előtt)
# 1-3 szem eper
# marék áfonya


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha