2012. augusztus 20., hétfő

Nap - csodák - lementék

Nehezen indult ez a hétvége. Mentem volna is meg nem is. Mint Okos Katica a Mátyás király mesében. Aztán végül mentem. És nem bántam meg.
  •  Találkozhattam egy csomó rokonommal.
  • Mamit a már pár éve családi hagyomány kapcsán elvihettem az ünnepi szentmisére.
  • Sikerült tartanom az e napra tervezett kajaértékeket.
  • Jövő héten lesz a szülinapom. Nagymamám megkérdezte: Milyen tortát kérsz? Mondtam neki, hogy cukor- és lisztmenteset. Elgondolkodott: HA RAJZOLOK EGYET, AZ JÓ LESZ? Hát megzabáltam! :))
  • Anyu megfodrászolt és megpedikűrözött :)))
  • Vezethettem (manapság ritka kiváltság).
  • Hazafelé megálltam naplementét fotózni:
Bátaszék után:




Dunaszekcső előtt:




Amikor megálltam, megállt mellettem egy dzsipis pasi, és megkérdezte, baj van-e az autóval. Megköszöntem. És csodálkoztam. :)

És most kérdés nélkül megcsinálom az Asylum 3. kör utolsó edzését!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése