2013. szeptember 28., szombat

48. nap / Festés, hosszúra nyúlt teadélelőtt, isteni kaják

Reggel korán edzéssel indítottam.
 
Aztán jöhetett a reggeli: 3 ek zab vízzel kásának megfőzve, fél körte, 1 adag fehérjepor.
 
 
Aztán hajat festettem, szárítottam, egyenesítettem, bepakoltam a csomagom maradék részét Ausztriára), és közben elkezdtem teázni.
 
Tízóraira 4 icipici szőlőbarackot ettem.
 
És teáztam.

 
Ebédre adott volt, hogy hús lesz és karfiol. Roppant hirtelen jutott eszembe, hogy a karfiolt megpirítom, a húst megindiaizom. Így lett az ebéd indiai fűszeres csirke pirított karfiollal.

 
A szokásos ebéd utáni kegyetlen éhségérzet miatt már 2-kor megettem az uzsonnámat, a chia pudingot.
 
És teáztam.

 
Voltam a városban, elpakoltam, mosogattam, megszültem a jövő heti edzéstervet és az étkezési tervet.
 
És teáztam.
 
A vacsora paprikába töltött körözött volt, és egy szeletke saját világcsúcs kenyér.

 
Hogy mennyi volt ma a folyadék? Pontosan nem tudom, de olyan 10 bögre tea, és fél liter víz biztosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése