2013. január 4., péntek

Tervek

Oké. Azt vallom: minden, amivel találkozunk az életben, értünk van. És azt is vallom: a "gondokat", "problémákat" lehetőségként kell felfogni. A mai naptól kezdve újból élhetek a kreativitásomnak. Ugyanis előre láthatóan két lehetőségem van, már ami a jövőt illeti. Az egyik: kapok egy telefont, ahol közölnek egy időpontot egy hatalmas újdonsággal kapcsolatban ---> ez esetben csak annyit tudok tervezni, hogy csomagolok fehérjeszeletet, egy csomag fehérjeport, az edzéseket viszem a laptopon és dvd-n. A másik: nem jön telefon ---> hétfőn dolgozni megyek az iskolába, ahonnan már kaptam is emailt a heti munkarendről, így legalább nagyjából be tudom lőni az étkezési és edzési lehetőségeket.
 
kép

Tehát az első eshetőségre készülve összepakolom a csomagomat. A második lehetőségre készülve készítek gyorsan egy hetes étkezési és edzéstervet. Mivel tegnap kimostam, megfőztem mára (...), ma hajnalban kivasaltam, végeztem a szanálással, megvolt az edzés is, konkrétumnak csak a mosogatás és a porszívózás (...) maradt (persze ember tervez...), indulhat a csomagolás és a tervezés.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy az olvasókat is beavatod-e (vagy mikor) az előtted álló "lehetőségbe", de én kívancsi vagyok!

    VálaszTörlés
  2. :)
    Amint komkrétumot tudok, beavatlak titeket is! Hiszen tényleg nagy változás, hatással lesz rendesen az életemre, az életmódomra is. :)

    VálaszTörlés