2012. szeptember 11., kedd

Fly Lady 4

1. Programfal és kilövőállás itt.
2. Kosarak, kütyütárolás itt.
3. Ruhás szekrény itt.

Tegnap a molytortúrára szerettem volna feltenni a vége táblát.

Július 31-én kezdődött (bejegyzés itt). Intézkedtem. Augusztus 3-án (bejegyzés itt) tarthatatlan lett a helyzet. Augusztus 16-án bevetettem a végső fegyvert (itt írtam róla). Szeptemberben újra végigcsináltam az egész speiz-mizériát, aztán tegnap végre mindent újra átnéztem, műanyag dobozokba tettem, felcímkézve és remélve, hogy így nem szaporodnak el megint a dögök. Fél délutánom most is ráment, de több helyem is lett, és nagyon szépen sorakoznak a dobozkák a speiz polcán. Kénytelen voltam felvásárolni a tecsó fél műanyag készletét, kisebb befektetés ez, mint ha újra ki kellene dobnom a speizocskám teljes tartalmát...
 
 
A nem üveges fűszereket is bedobozoltam:


 
Meg persze a cukormentes lekvárkáim is szép csendben várják a polcon, hogy majd megegyem őket :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése