2012. szeptember 11., kedd

Ebéd

 
Az ebéd ma fél csomagnyi spenót volt, két tükörtojás és 2 szeletke tecsós 3magvas kenyér.
A teljes csomag spenótot megfőztem, a másik fele jó lesz holnapra. A kenyér nem a legideálisabb, de ehhez volt kuponom, és hát ugye mindenben nem engedhetem meg magamnak a válogatást. A tecsós tecsó márkás fagyasztott parajt viszont nagyon tudom ajánlani, nagyon finom, krémes!
 
Spenótfőzelék:
 
Egy ek. olivaolajba annyi CH csökkentett lisztet tettem, amennyivel jó kis masszát kaptam (megint csak nem felipét ;-)), hozzáaprítottam 2 nagy gerezd fokhagymát, pirítottam. Majd a tűzről lehúzva őrölt csemege piros paprikát kevertem hozzá, felöntöttem hideg vízzel és visszatettem a tűzre. Ebbe öntöttem bele a már reggel a fagyasztóból kivett spenótot és forraltam össze. Kis ső, és kész is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése