2014. március 24., hétfő

A juharszirup kúra (2014) 10. reggele


1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
A 4. nap reggele itt
4. nap itt
Az 5. nap reggele itt
5. nap itt
A 6. nap reggele itt
6. nap itt
A 7. nap reggele itt
7. nap itt
A 8. reggele itt

A kúra (2014) teljes tervezett menete itt.

Csodásan aludtam, reggel 5-kor ébredtem.
Közérzetem fantasztikusan jó.
Az emésztésem teljesen normális, reggel az első dolgom volt útjára engedni a barna mackót.

Ma van a visszaépítő étrend utolsó napja.
Reggel dolgom volt, így nem ittam meg a liter sós vizet. Talán majd a nap folyamán, ha lesz rá idő/lehetőség (mosdóközelben maradni).

Az arcbőröm még "ragyás", de napról napra tisztul.

A testem könnyű, az agyam tiszta, egyszerűen jól érzem magam.

Mától az edzés is megy "rendesen", kicsit másképp, mint eddig.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha
Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése