2013. április 8., hétfő

Motiváció (fél év)

kép
Azt hiszem, tényleg nem létezik lehetetlen. Sőt tudom: minden rajtam múlik. Az én fejemben dől el. Hiszen ugyan léteznek a körülmények, viszont az is tőlem függ, hogyan reagálok ezekre a körülményekre. Semmi okom panaszra, kesergésre, hiszen egy év alatt hatalmasat változtam, egészségesebb vagyok mint valaha, és jobban is érzem magam a bőrömben és az S-es ruháimban. Egy hatalmas célt elértem: leadtam 21 kilót. Rengeteget tanultam magamról, az életről, a kitartásról, a fegyelemről, a hitről és az álmokról, a táplálkozásról, a mozgásról. És azt hittem, a mögöttem lévő dolog a legnehezebb, azaz megválni huszoniksz kiló testzsírtól. De új célom van: feszes, tónusos test. És ez erőlködéssel, edzegetéssel, kajabetartgatással nem fog menni. Csakis nagyon kemény munkával. Kezdem érezni, miért mondják, hogy ez nem sikerülhet mindenkinek, hanem általában a belekezdők 5 %-ának. Tetszik az ötös szám. Hát legyen. Készen állok.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Timi!

    Tökéletesen igazad van: bár lefogyni sem sikerül sokaknak, de az izmos, feszes test elérése még nehezebb (pláne bizonyos kor felett). No de Te nem csak edzegetsz: ezek a súlyzós LMP-insanity edzések nagyon kemények, nem? Ennél intenzívebben otthon nehéz volna mozogni. Lehet, hogy mégis a konditermi gépeken szakember által összeállított edzések hozzák meg az eredményt? Azt is látom, hogy az utóbbi időben igencsak lecsökkentetted a szénhidrátbevitelt, pedig korábban írtad, hogy 170g alatt eléggé rosszul érzed magad. Hogy bírod? Megvan az eredménye? Bocs, hogy ennyit kérdezek, de érdekel egy tapasztalt "boszi" véleménye.:) Az én problémám a combom hátsó részén lévő narancsbőr, amitől szabadulni szinte képtelenség. Bár egyes vélemények szerint, ha nőnek születik az ember, akkor bizonyos kor után elkerülhetetlen.:( Neked van/volt ilyen problémád? Van erre valamilyen megoldás? Több kérdéssel nem zargatlak. Drukkolok Neked, hogy benne légy az 5 százalékban! Szia:

    Vera

    VálaszTörlés
  2. Szia Vera!
    Igen: kemények a teambeachbody-s edzések. Ma az Asylum 2-ből csináltam egy részt, hááát, a végére minden izmom sajgott, pedig elvileg "csak" hátra és hasra dolgoztam :) Abban biztos vagyok, hogy akinek lehetősége van, menjen konditerembe. Az a legegyenesebb és legrövidebb út az izmosodáshoz szerintem. De az otthoni edzésekkel is szép eredményt lehet elérni.
    A csökkentett szénhidráttal viszonylag jól elvagyok. Pár napig. Nem írtam bele az étkezési tervbe, de 4-5 naponként, ha szükségét érzem, 1-2 napra emelni fogom. Még nem látom/érzem a hatását (nem a kilókat nézem, hanem a tükröt), 1-2 hét után már talán tudok nyilatkozni a témában (inkább 1- hónap).
    Narancsbőröm volt, nem durva, de azért látszott. Ahogy feszesednek az izmaim, szépen tűnik el. Nyertem egyszer egy feszesítő gélt, az is nagyon sokat segített. És a testápolózás is. No meg a nem kevés víz elfogyasztása. Azt mondják, a hideg-meleg vizes váltózuhany és a masszázs is segít, és a tekercselés. No meg a Solidea nadrág. És a türelem :)
    Köszönöm a drukkot! :)

    VálaszTörlés