2013. április 10., szerda

Edzés 90/3.




90/3.: P90X/ Shoulders and arms

Hát most mit mondjak?
Ez az edzés besz@rás!
Tony Horton egy csendes szófosi őrült. Nem ordít, nem fenyeget, csak szép nyugodtan elmondja, hogy nem hagyod abba, hogy ezt még megcsinálod. És megcsináltam!
A tegnapi LMP után komoly gondjaim voltak a hátsómmal: pedig csak 18 kilóval végeztem a guggolásokat, mégis olyan izomlázam lett, hogy szó szerint minden fájdalmat okozott, a fekvés is. Mára ez tovább terjedt a combikáimra is, így meglehetős terminátor szerű mozgással vagyok csak képes közlekedni...
És a mai P90X-től már most csuklótámasszal vagyok képes a gépelésre, mi lesz ebből holnapra!!
De a P90X-szel eddig is szemezgettem, több részét kipróbáltam már, mindegyik tetszik. Nem is csoda, hogy jópárat beépítettem a 90 napos boszi-edzés-tervembe. (Kép:itt.)

Insanity/ Cardio abs

Hát Shaunt meg imádom. (Kép itt.)
A Cardio absével együtt.
:)

Heti edzésterv itt.

Heti étkezési terv itt.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése