2013. január 1., kedd

Motiváció

Őszintén megmondom: a tegnapi és a tegnapelőtti edzéstől olyan izomlázam van, hogy azt elmondani nem tudom. Minden egyes porcikám sajog, pedig bemelegítettem rendesen és nyújtottam is. Átfutott az agyamon, hogy a mai edzést eltolom, aztán arra gondoltam egyből: a nagy francokat! Hat hónap maradt a bikiniszezonig (bár a tatár nem hajt éppen); tegnap sikerült gyors netet szereznem, így letöltöttem egy csomó Zuzka edzést a gépemre; nagyon rendesen figyeltem a kajára ünnepek alatt is, karácsony után meg méginkább; és az alakuláshoz keményen hozzátartozik, hogy meglegyen az edzés is. Két órája ebédeltem, így iszok még egy kicsit, aztán jöhet a mai adag. Hogy hamarosan meglegyen az álomsúly is, minden féle kerekítgetés nélkül :)

I'm making myself

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése