2012. október 17., szerda

Edzés

 

Insanity: Plyometric cardio circuit & LMP: Hard core abs

(google.hu)
 
El vagyok varázsolva a héten, ma is LMP súlyzós edzésre készültem, és amikor megnéztem az edzéstervet és kiderült, hogy plyo és abs, hát csak hápogtam... Aztán persze megcsináltam.
A plyot amennyire 2012 év elején nem bírtam és utáltam, most már annyira szeretem. és már nem nehezek a gyakorlatok, csak hát 42 perc, és a végén az in and out-ok... Kell hozzá kitartás, az egyszer biztos. Meg egészséges szív. Szegénykém már a bemelegítés végén rendesen dolgozott :)
 

Les Mills Pump Hard Core Abs: Carve out your core and define your back with moves that hit your muscles from every direction. It's 360-degree training for your entire midsection. (20 minutes)
 
Ezt szeretem. Jó volt most is :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése