2012. október 22., hétfő

Edzés és közben sütés

(tumblr.com)
 
 
Megnéztem az edzéstervet: ma új rész jön a LMP-ból: az extreme. Kerestem a lemezeken: nincs. Megkérdeztem a BB-s lányoktól, mi legyen, a revolutiont ajánlották helyette. Jó, lesz az. Ahogy kikapcsoltam a netet, levertem véletlenül a polcról a DVD-tartómat (ilyen lapozható bigyó), leesett, kinyílt. Lehajolok érte: Les Mills Pump: Pump extreme. Néztem nagyot, nem is tudtam, hogy ez is megvan :) Gyors DVD csere, és már csináltam is.
 
Hát, kérem, 14 kilós súllyal beledöglöttem rendesen. Leszakad mindenem, és izzadok, mint fél ménes... De nagyon jó volt. Ja, hogy közjáték is akadt?
 
Kaptam ma egy recit, amit ki akartam próbálni. De mikor, hogyan...? Edzés előtt bekevertem a tészát, amit fél óráig állni kell hagyni. Elkezdtem az edzést, Pöpit (a teatojás) beállítottam 30 percre. Pont váltás jött az edzésben, kiszaladtam a konyhába (3 ugrás), az előkészített tepsibe tettem a masszát, beugrasztottam a sütőbe, és már mehettem is vissza edzeni. Mire végeztem a tornával, a süti is elkészült. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése