2012. szeptember 29., szombat

Olaszország 1 újratöltve

"Csodák" pediglen vannak!! Anyu a kezembe nyomott olyan 3 hete 2 DVD-t, hogy ezek az enyémek. Jó, elhoztam, eltettem. Ma ugye "spontán" napom van, így az autótakarítás után leültem, hogy megnézem, mi van a DVD-ken. És nem hittem a szememnek! Ugyanis az összes (az ÖSSZES) régi képem, 2006-tól, családról, Olaszországról, keresztgyerekekről, de még a levelezésem is rajta van! Hát van öröm :)
 
Így arról a kis faluról, ahol éltem és dolgoztam Dél-Tirolban, tudok még csatolni képeket. Nekem emlék, másnak újdonság, érdekesség lehet :)
 
Ez volt a hotel, ahol dolgoztam:
 

Ez a melóhelyemmel szemben lévő Cafe Central, egy tündéri édes kis kávézó, ennek a teraszán (is) szoktam néha kávézni.

 
Magas hegyek között, hol nincs tenger, és így nem hupikék, na ott laktam én.

 
A szomszéd utca, ahova kész edzés volt feljutni, ugyanis 200 m szintkülönbség volt már ott. A Jaufenburg, amit 2 páva őriz, nagyon romantikus és meseszép.



 
A falu templom a pici, de gyönyörű.


 
És a Waltenbach patak, ami keresztül folyik a falun. Ez a fotó a kis fahídról készült a falu közepén, a kép felső részén látszik a másik híd, az fölött áll a hotel, ahol dolgoztam.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése