2012. szeptember 29., szombat

Uzsonna: Meleg gombasaláta a la Mea

Eredeti recept (lilára katt) itt.
Heti menü itt.

 
Ahogy én készítettem:

Kevéske (kb 1 ek) oliva olajat öntöttem a lábosba, rászeleteltem 100 g gombát és 2 gerezd fokhagymát. Megsóztam. Fedő alatt addig pároltam, amíg levet eresztett. Közben kivettem a fagyasztóból egy marék spenótot és kiolvasztottam. Aztán addig ügyeskedtem a bor kinyitásával, míg a dugó valahogy beleplaccsant az üvegbe (?!?!?), de úgy, hogy jó adag kifröccsent, így minden de minden csupa vörösbor lett, ami azonnal meg is fogta a világos konyhabútort pl, így iziben foghattam a súrolószert és puceválhattam... És ha magamat sütöttem volna meg, kiváló vörös boros pácban sült husika lehetett volna belőlem :) Levettem a fedőt, öntöttem a gombára egy kis bort, fedő nélkül megvártam, amíg majdnem elfő a leve, ekkor hozzáadtam a spenótot és kicsit összepároltam a cuccost.
Közben egy tálba rétegeztem salátát, 1 paradicsomot szeletelve és fél kápiát szeletelve. Erre jött a gomba.
Nagyon finom!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése