2012. augusztus 7., kedd

Sütés nélküli energiaszelet

Régen láttam a neten egyszer egy energia szelet receptet. Persze már nem találom, de most fogtam magam és elkészítettem egy saját verziót. Egyszerű, gyors.


Hozzávalók:
  •  egy csésze mérőeszköznek
  • 1 csésze zabpehely
  • fél csésze mogyoróvaj
  • 1/3 csésze méz
  • 1/3 csésze cukormentes lekvár
  • fél csésze kókuszreszelék
  • fél csésze vegyes mag (én most diákcsemegét használtam)
  • mandula aroma (mert csak ez van itthon)
  • fél adag vaníliás fehérjepor
  • fél adag csokis fehérjepor
Készítés:

Minden alapanyagot keverj össze, amíg egy masszába össze nem áll. Ezután bélelj ki egy edényt alufóliával, tömörítsd bele a masszát.


Tedd fél órára mélyhűtőbe, annyi idő alatt megszilárdul.


Ha előtte bejelölöd késsel a szeletek helyét, könnyebb adagolni. Csak csomagolni kell. Nyáron jobb a csomagoknak a hűtőben. Több fehérjeporral kimondottan fehérjeszeletet is készíthetsz. Nem mondom, hogy minden nap ezt edd, de nasinak is jó 1-1 falat, vagy tízóraira is.


2 megjegyzés:

  1. paleolit szakácskönyvben van energiaszelet recept, abban inkább aszalt gyümölcsök vannak. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez volt itthon. A receptet jó volna megkeresni (arra emlékszem, hogy angol volt), mert bár így is isteni, tuti kell bele még valami, hogy "tömörebb" legyen. Te paleózol? Szép estét!

      Törlés