2013. március 18., hétfő

Ötzi sztori 8

itt

E-nél járt a fodrász: dauer, vágás, miegyéb.
Sétálni indulunk.
Szakad a hó, viszonylag erős szél, nagyon hideg.
Én beöltözve: trikó, hosszú ujjú póló, legvastagabb, kötött, garbós pulcsi, bakancs, meleg sapka, meleg kesztyű, meleg kabát, orrig felcipzározva, kapucni. Vállamon a táskám, egy szatyor. És az úton E. kis kocsiját is emelgetnem kell a járdaszegélyeknél.
E. öltözik. Mondom neki: még a sapka kell.
Erre ő:
- Sapka?!?! Nem azért fizettem egy vagyont a fodrásznak, hogy tönkretegyem a sapkával a frizurámat!
Sétálni indulunk.
Szakad a hó, viszonylag erős szél, nagyon hideg.
Én beöltözve: trikó, hosszú ujjú póló, legvastagabb, kötött, garbós pulcsi, bakancs, meleg sapka, meleg kesztyű, meleg kabát, orrig felcipzározva, kapucni.
E-en egy pulcsi, kiskabát, nylon harisnya, félcipő.
Vállamon a táskám, egy szatyor. És az úton E. kis kocsiját is emelgetnem kell a járdaszegélyeknél.
No és még egy hatalmas esernyőt is a feje fölé kell tartanom.
Ilyenkor bánom igazán, hogy nem születtem polipnak...

8 megjegyzés:

  1. Na igen, fiam es az osztalytarsai , ha eleri a 10 fokot a hömerseklet, mar poloban mennek suliba :-)
    Es sosem beteg.
    Otthon teljesen kiakadnanak rajta.
    Szerintem kicsit tulöltöznek a magyarok, tök felesleges azt a sok ruhat cipelni magunkon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, más itt az éghajlat, ehhez szoktak az itteniek. Én egyébként a 21 kiló zsír leadása óta fokozottan tudok fázni ;-) De nem bánom! :-)

      Törlés
  2. Szia, na mist el kell kicsit dicsekednem, mert olyan büszke vagyok magamra :-))
    Tegnap voltam "rendes " testzsir meghatarozasom, eeeeessss 18,6 lett, atletikus kategoriaaaa :-) Nagyon büszke vagyok erre, BMI 20 kereken.
    Elsösorban neked köszönhetem a sok etel tipp miatt, meg , hogy megtalaltam altalad Shaun-T-t!!
    Megyek edzeni, ma Strength+pure casdio van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát csak dicsekedj is, és légy nagyon büszke magadra!
      Hú, a mai edzésed se kutya! Nem csoda, hogy szuper formában vagy! :-))

      Törlés
  3. Akkor inkabb legyel fazos :-))
    Ez a hibrid brutalis, de eszrevettem, hogy egyre gyorsabban rakja össze magat a szervezetem, igy most ugy erzem, elkiserem a ferjem a konditerembe , maradt meg kis energia, meg a combjaimmal-vadlimmal nem vagyok megelegedve , nagy igazsagtalansag az elettöl, hogy a ferfiak arra altalaban nem is edzenek, megsincs vele gondjuk :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szívesen fázom! ;-)
      Jesszus, Te igazi terminátor vagy!
      És igazad van a férfiakkal kapcsolatban. Én sokszor látom, hogy sokféle testalkatú pasinak pl. látszik a tricepsze, ohne edzés, én meg belegebedek, hogy valamicske látszódjon!

      Törlés
    2. Na igen, a tricepsz... nekem is alig latszik :-( Tegnap arra is edzettem, de hogy mikor lesz ennek latszatja, azt nem tudom.
      Tegnap a kondiban 180 kiloval, a maxon labtologepeztem , persze nem szeriaban, csak kiprobaltam, es ment :-) Ferjem nezett is nagyot :-)
      Szeriaban 100-120 kilo megy, kell a nagy sulyos edzes is.
      Azert örült nem vagyok, amint erezni fogom, hogy tulzasba viszem, visszaveszek, egyszer mar tuledzettem magam, az nagyon-nagyon rossz.

      Törlés
    3. Egyszer voltam én is túledzett állapotban. Soha többé nem szeretném!

      Törlés