2013. március 18., hétfő

Knittelfeld, 3. etap, 1. nap - Újra itt

Hajnali kettőkor újra értem jött a kisbusz és elindultunk Ausztriába. Nem voltam teljesen nyugodt az utak állapotát illetően, de meglepődve nyugtáztam, hogy -amíg fent voltam, mert hogy sikerült sokat aludnom a magyar szakaszon- az utak mindenhol tiszták és szárazak voltak. Csak a hatalmas útmenti hófalak és a rengeteg helyen átvágott szalagkorlátok emlékeztettek a pár nappal ezelőtti havas-szeles-viharos eseményekre.
 
 
A GPS sikeresen megtréfálta a sofőrünket, így nem végig autópályán mentünk az osztrák szakaszon, hanem kis falvakon át. Hát, valami meseszép tájakon vezetett az utunk, mindenhol fenyőerdők, csodaszép kis hegyi utak, tüncimünc kis falucskák, és hát hegyek, hegyek, hegyek, amiket egyszerűen nem tudok megunni.















 
Sekau:






 
És újra itt vagyok, harmadszor is Knittelfeld két hétre.
Nincs hideg, de csöpörög az eső (fejemen zongorázik ;-)), de holnaptól napsütést mondanak.
 
És hát itt van, nálam van a 007-es készletem! Jipiééé! :)
 

 

2 megjegyzés:

  1. Herzlich Willkommen!
    Megcsinaltam a csirkemellpizzat, huuu, nagyon finom lett, köszi a tippet :-)

    VálaszTörlés