2012. augusztus 1., szerda

Mai edzés

P90X Plyometrics

undefined

A tegnapi P90X Legs and back szuper volt. Kicsit idegesítő volt Tony szófosisága. Ma reggelre semmi izomláz, csak éreztem kicsit a fenekemet. Délre viszont olyan izomlázam lett a fenekemben és a lábaim hátsó részein, a vádlimban, amilyet még az Insanity alatt sem éreztem. Ezért gondoltam, hogy ma is lábra kéne edzeni, kicsit rádolgozni az izomlázra. Tanácsot kértem P90X ismerőktől, és kaptam: csináljam a Plyot.

Hát a Plyo... 57 perc... Isteni!!! Semmi extra mozdulat, csak csináltam, csináltam, és a felénél már majdnem kiköptem a tüdőmet, és kezdett iszonyatosan fájni a vádlim és a hátsóm, de jókor iktatták be a kis szüneteket, lazításokat, így ki lehetett bírni. Sok (hasonló) gyakorlat volt ezek közül az Asylumban is, ami ugye imádat, így még inkább tetszett ez az edzés. És Tony? Isten bizony, nem is hallottam. Csak amikor bíztatott és motivált. És jól csinálja. Tud valamit ez a pasi és az edzés, az tutko mobili!

Megint csak büszke vagyok magamra, amiért megnéztem a motivációs videót, és ahelyett, hogy nyavajogtam volna amiatt, hogy milyen (hulla) fáradt vagyok, és különben is szörnyen meleg van, megint megcsináltam a mai napra rendelt szent edzésevangéliumot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése