2014. április 6., vasárnap

Út a cél felé / 14. nap (Ausztria)

1. heti edzésterv itt
1. heti étkezési terv itt
Összefoglaló: 1. hét itt

2. heti menü itt
2. heti edzésterv itt

Facebook oldal itt

Napok óta egy hatalmas pók lifeg a bejárati ajtónál. Aki ismer, tudja, hogy ha valamitől irtózok, az a pók. Eddig is nagy előkészülettel, meglehetősen hosszú, mélyenszántó, konkrét és hosszan tartó imádság és könyörgés után merészkedtem csak le reggelente. Ma reggelre viszont már két, egyforma nagy pók mászkált ott! Egy kész kolónia! Muszáj kimennem a garázsból kiállítani E. kis kocsiját és behozni az újságot, így kénytelen voltam dupla erőt venni magamon és mint a szél kimenni és bejönni. Arra gondoltam, ha ez így megy tovább (holnap 3 pók, aztán 4), itt fogok idegenben szívinfarktust kapni... Ma kapóra megjelent E. fia, akit -ha ciki, ha nem- megkértem, tegye már ki a hívatlanokat. Megtette, hálás vagyok érte.

A reggeli aerobozás helyett haditerv készült az étkezést illetően.


Reggeli: növényi joghurt, bogyós gyümölcs, tea.


Tízórai: -

Ebéd: sült csirke, sült répa.


Edzés: far.

Nem sütött a nap, sőt szakadt az eső, így aludtam egy pindurkát.

Uzsonna: 1 répa.

Majd 3/4 óra séta.

Vacsora: 2 tojás+sonka sütve, saláta tökmagolajjal, tea.


Folyadék: 2 liter citromos víz, fél liter tea.

Holnap imsertetem a "hadállást" E-tel ;-)

Még 7 nap...

(Viszont jó hírt kaptam K-tól: idén is összejön a nyaralás! Wow, meseszép helyen! :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése