2014. március 26., szerda

Boszi Nugets, azaz "mindenmentes" rántott hús még egyszerűbben





Eredeti recept itt

Még mindig annak a híve vagyok, hogy imádom, ha a dolgok egyszerűek és nagyszerűek. Még mindig utálok mosogatni, s habár már van mosogatógépünk, abba be kell pakolni, aztán ki, így maradok annál a megszokásnál, hogy igyekszem a lehető legkevesebb edényt/eszközt használni a főzéshez. Így került leegyszerűsítésre ma ez a recept, teljesen spontán módon.

A csirkemell filét vékony szeletekre vágtam.
Sóztam, borsoztam.
Egy tálkában összekevertem lenmaglisztet, őrölt szezámmagot és kókuszreszeléket.
Egy tányérba felütöttem egy tojást, megszórtam natur vegetával, felvertem.
A hús szeleteket először a "lisztes" keverékbe, majd a tojásba, majd újra a lisztes keverékbe forgattam.
Forró kókuszzsíron mindkét oldalán közepes lángon átsütöttem.
Frissen a legfinomabb.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése