2013. szeptember 25., szerda

45. nap / Edzés / Péntek Enikő: Időzóna 1



"Ezt a feladatsort ésszel kell csinálni, hogy ne "szállj el" az elején, olyan ritmusban, hogy be is tudd fejezni. Ismerned kell az erődet és állóképességedet ahhoz, hogy jobb és jobb eredményt hozz! Tudnod kell, hogyan oszd be az energiádat, mikor kell pihenőt tartani és mikor jobb tovább tolni..Fontos: csak az az ismétlésszám számít, amit helyesen csinálsz meg. Mindig előbbre való az, ha 40 perc alatt végzel, de helyes kivitelezéssel, teljes mozgástartományban, mint ha elkapkodva, pontatlanul 20 perc alatt. Persze a cél az, hogy idővel 20 perc alatt legyél tökéletes kivitelezéssel." (itt)

Megfogadtam Enikő tanácsait, sikerült is nagyon ügyesen beosztani az erőmet.

A burpee-k feléig nem kellett megállnom, onnan már kellett 1-2 másodperc pihenő és 1-2 korty víz. A jobb térdemnek nem tetszik ez a gyakorlat, úgy csináltam a visszaugrásokat guggolásba, hogy ne terheljem agyon a térdemet.

A (női) fekvőtámaszokból csak 25-öt csináltam, kímélem a vállamat.

A 9-es gyakorlat volt nekem a legnehezebb, bele-belepihentem, de megcsináltam.

Az utolsó gyakorlat pedig kész felüdülés volt. Shaunnal gyakoroltam már eleget. :-)

Persze előtte bemelegítettem (15 perc) és utána nyújtottam (15 perc), alaposan.

Őszintén: ez egy "megfingató" gyakorlatsor. Köszönöm, Enikő! :-)

Péntek Enikő 5 Időzóna edzése edzésleírásokkal, összegyűjtve :
http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/10/pentek-eniko-idozona-edzesek-1-5.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése