2013. szeptember 25., szerda

Motiváció

Fénykép: Self-Conscious

Nem egyszerű ez...
Amikor évekig azt gondoltam magamról, hogy kövér vagyok, duci, husi, pufi, dundi, pufók (...), és a 20 éves érettségi találkozón felmerül a téma, és kiderül: nem is voltam kövér.
Most már tényleg nem vagyok az, de a fejemben és a tükörben még mindig ugyanaz a téma.
Dolgozom az ügyön: megváltoztatni a saját fejemben a saját énképemet.
Mert bizony most már mindenki azt mondja: fogytál, vékonyság...
Nehezen tanultam meg, hogy nem másoknak kell megfelelnem, hanem csakis saját magamnak. De még gyakorolnom kell, hogy reálisan tudjam látni, és el tudjam fogadni magam olyannak, amilyen vagyok, miközben dolgozom azon, hogy olyan legyek, amilyen lenni szeretnék.

Jöhet is a reggeli edzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése