2013. május 15., szerda

Havi könyv

. . . amiből napi könyv lett, mivel hogy egy nap alatt elolvastam :-)

 
Gondold magad vékonyra. . .
Valamiféle "viccre" gondoltam, amikor kölcsön kaptam Sissytől a könyvet. Aztán nem tudtam letenni. Nem világújdonság számomra, viszont olyan, mintha sok más -nagyon jó- könyv összefoglalása lenne.
Csodaszépen leírja, mi(k) állhat(nak) a túlsúly hátterében.
Nagyon szépen elmagyarázza, miért nem jó a cukor, miért nem jó a fehér liszt.
Leírja -amit Louis L. hay-nél is olvastam-, hogy bizony sok gyermekkori, tudat alatt berögződött "agymosás" is szerepet játszhat abban, ahogy a mostani életünk alakul.
Ahogy sok helyen hallhatod, olvashatod, itt is előkerül: fejben dőlnek el a dolgaink.
Ahogy megannyi könyvben olvastam már, a szerző felhívja a figyelmet a cél felállításának fontosságára.
Rámutat arra, hogy nem hibást kell keresnünk a kialakult jelenlegi helyzetünk miatt, hiszen nincs olyan, hogy hibás, hanem magunknak kell meghatároznunk a prioritásainkat, erre bemutat többféle technikát is.
"Meditációs gyakorlatokat" ír le teljesen konkrétan.
Ahogy "A Titok" című könyvben, itt is leírásra kerül: a lehetetlen nem létezik!
Heti menütippet is leír.
Szóval kellemesen csalódtam, és nem bánom a könyv elolvasására szánt időt :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése