2013. január 12., szombat

És a felesleges tojássárgája?

Az elmúlt két hétben sokan kérdezték, mi lesz a tojássárgájával, ha egy csomó kajában csak a fehérjét használom. Legtöbbször kidobom. Shapeshifter ötleteit itt találod a probléma megoldására. Ma a fogyimorzsához négy tojásnak csak a fehér része kellett, de most nem végezte a sárgája a lefolyóban, hanem ajándék sütemény készült belőle:
 
Recept: Muffin
 
 
Egy tálba tettem a 4 tojás sárgáját. Hozzáadtam 13 deka xillitet, egy kanál vanília aromát, kábé 3 kanál oliva olajat, egy deci tejet. Jól összekevertem, majd hozzákevertem 15 deka lisztet és egy sütőport. Muffin formába adagoltam. Mindegyik muffin tésztájába nyomtam egy darab étcsokit. 30 percig sütöttem.
Persze ez a "csak megszagolom" kategória, remélem, azért ehető, mert kinézetre minden rendben van vele. ;-)

2 megjegyzés:

  1. Bokodi M. Gábor2013. január 12. 21:19

    Nagyon tetszik az új háttér!!!
    És nagyon köszönöm a muffint! Isteni!! Guszta a külleme is! :)
    És...amúgy is köszönöm....

    VálaszTörlés