2012. október 10., szerda

Hús-vér motiváció 1

Oké, nekem könnyű. Jól van, de ezt a kifogást most azonnal el is felejtheted! Ugyanis hoztam egy képet egy hús-vér emberről. N. nő, feleség, édesanya (!!), és szinte az orrom előtt érte el azt, amit most láthattok. Nem nyavajgott, nem keresett kifogásokat, hanem csinálta, csinálta, csinálta, kisgyerek és család mellett! Én annyira örülök annak, hogy neki sikerült, hiszen mindenki láthatja, ha nekem könnyű is (hihi), egy anyuka is meg tudja csinálni!!! N. fantasztikus, és még most is lúdbőrzök ettől a képtől. Olyannyira motiváló, hogy ő anyaként, feleségként, háziasszonyként mindezt meg tudta csinálni, hogy félre fáradtság, félre minden: húzok edzeni!!!
 
 
Hús-vér motiváció 1 - újratöltve itt

4 megjegyzés:

  1. Éljen N. :) Nekem is ő a példaképem már egy ideje!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratula N.-nek és Neked is kedves Mea Takács :) Mindketten példaképek vagytok nekem! Kitartásból ötös :)

    VálaszTörlés