2012. október 10., szerda

Éhen halok-dilemma

Itt van az ősz. Sokan depisek lesznek ettől, én ezt nem értem, mert én imádom az őszt, no de mindegy is. Jön a tél, valahol a genetikánkban írva lehet, hogy lehet készülni az ínséges időkre, és indulhat a raktározás, hiszen tavaszig nincs mit enni, kell az energia... Ilyenkor sokan (nagyon sokan) átváltunk erre a módra: csak ennénk, ennénk és ennénk. Én télen vagy nyáron, bármikor tudnék enni, sőt zabálni, falni, lakmározni, rogyásig beenni (...).
 
Csak egy kis csokit:
(bosztany.blogspot.com)
 
Csak egyetlen franciakrémest:
(hotdog.hu)
 
Csak egy pohár kólát:
(privatbankar.hu)
 
Csak egy vajas kiflit:
(ismertseg.hu)
 
Csak egy nutellás kenyeret:
 
de
 
 
Sajnos tudom magamról, hogy egy szelet soha nem elég. Egy korty soha nem elég. Egy falat soha nem elég. Őrült nagy önuralmat kíván, hogy amikor "kajás" vagyok (nálam ez délután-este jön elő, de egyre ritkábban), ne faljak fel mindent. Ma is megvettem holnapra a kornspitzet, itt illatozik frissen, ropogósan, aldis, a számomra legfinomabb. Van itthon vaj is, és ezt: a kornspitzet vajjal és tejes kávéval egyszerűen imáááádom! A nyál most is összefutott a számban, hogy csak gondolok rá.
Ha most elkezdenék enni, nem tudnám abbahagyni. De annyi de annyi munkám, kitartásom, fegyelmem (...) fekszik már abban, amit eddig is elértem, hogy roppant hülye lennék, ha most csak azért elrontanám, mert a szemem éhes. Hiszen a hasam tele van, most ettem meg a fini uzsimat és ittam rá 2 nagy pohár vizet, tehát a szervezetem feltöltve, csak a szemem éhes és a kisördög ugrándozik itt, de. Pillanat...
 
Na, megvolt: seggbe rúgtam az ördögöt. Nyüszög, de el is oldalog. :)
 
 
Ha most bezabálok, akkor holnap is ez lesz. És holnapután is. És akkor hol marad az álmom, amit simán elérhetek jövő nyárra? Akkor adtam megint magamnak egy hatalmas pofont?! Akkor segget csináltam a blogon (is) a számból??!! Neeem, azt már nem!
 
Nem mondom, hogy soha nem nassolok. De ha nasizok, akkor a következőt:
  •  pár szem mandula
  • sárgarépa
  • egy (!!) szeletke csoki
  • karalábé
  • egy (!!) mézes abonett
  • pár szem mazsola
  • pár szem diákcsemege
  • ...
És ha van nasi, azt ugyanúgy beleszámolom a napi kajába (és emiatt számolhatom onnantól újra az egész napot, így ritka, nagyon ritka, ha kísértésbe esek, hisz aki ismer, tudja, mennyire utálok számolni...).
 
Az eredmények is mutatják, hogy jól eszem. A mostani pár napos megfázást leszámítva tavaly óta nem voltam beteg. Így valószínűsítem, hogy túl nagy vitamin- és ásványi anyag hiányom sem lehet. A CH-m viszonylag magas (170g körüli/nap), de tornázom mellette. Csodálatosan fogyok zsírból. Emellett izmosodom is. Nem vagyok rosszkedvű, nem vagyok depis: jól vagyok. Azaz a szervezetem is jól van. Tehát tetszik neki, ahogy étkezem. Talán ezért is van ritkán, hogy megéheznék így pánikszerűen. Tény, hogy ehhez az is nagyon kell, hogy meglegyen a rendszeres evés, amihez az is szükséges, hogy meg legyen tervezve, elő legyen készítve másnapra. Nálam, nekem így működik.
 
Szóval ha zabálhatnékod van, egyél, de JÓ kaját. De azért előtte gondold végig csak pár másodpercig, mit jelent számodra a célod, és mit jelent az a pár perc zaba. Hogy megéri-e...
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése