2012. szeptember 30., vasárnap

Reggeles, előtte-utána fotó (2006-2012)...

 Tegnap kábé 11-kor mentem aludni. Tényleg sok az intézni- és írnivaló. Ma 05.15-kor ébredtem, magamtól :)
 
Mérlegre pattantam, és 1.2 kilóval többet mutat mint tegnap és már egy hete. Jót nevettem rajta. Ha össze-vissza ennék vagy nem edzenék, még meg is érteném, de nem hiszem, hogy a múlt heti több napos kicsit kevesebbet evésnek ilyen "drasztikus" következményei lennének. Ráadásul a centik mentek lefelé egész múlt héten is: nincs semmi félnivalóm. :)
 
Többen kértek fotót a "bálna-korszakomból". Ha ez a kérés fél éve érkezik, valahogy kimagyaráztam volna, miért nem teljesítem. Mert szégyelltem, hogy valaha dagi voltam. Mára eljutottam fejben odáig, hogy az is én voltam, és bizony nagyon igaz az, hogy "Mindent lehet, de mindennek megvan a következménye": lehet két pofára bármit zabálni, és akkor így néz ki az ember. Vagy lehet odafigyelni, és akkor nem így. Egy apró döntés, és mégis hihetetlen más dolog jön ki belőle.
 
FONTOS! Érdemes előtte fotót készíteni, ha most kezded az alakváltást. Tudom, hogy fájdalmas, de hatalmas öröm, ha közeledsz a célod felé és van konkrét képi összehasonlításod!! :)
 
 
 Ez a fotó már fent volt egyszer a blog elején:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése