2012. szeptember 30., vasárnap

Esti

(fotozz.hu)
 
Ma a nagy spontaneitásban annyi mindent csináltam, hogy szerintem felsorolni sem tudom. De elég lökött hét volt a mostani, sokminden elmaradt, lemaradt, áttevődött:
  •  rendet raktam
  • reggel muffint sütöttem
  • mosogattam
  • körmöt lemostam
  • mostam, teregettem
  • megírtam a hugimnak az ígért DVD-t
  • elpakoltam a CD-ket, DVD-ket
  • postára valókat beborítékoltam, megcímeztem
  • ebédet főztem
  • mosogattam
  • porszívóztam
  • felmostam
  • felszámoltam a baldachinos kiskertemet
  • teraszt takarítottam
  • kicsit blogoztam kutyafuttában
  • elkísértem Mankot a boltba
  • melós adminisztráltam
  • kiraktam a szemetet
  • átnéztem a kajatervet
  • edzettem
  •  
  • ...
  • ...
  • ...
És most jön az esti rutin, aztán alvás: holnap korán kell mennem. Amivel nem végeztem, folytatom holnap. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése