2012. szeptember 1., szombat

Ébresztő

Szokásnapló: pipa.

Az utolsó eredmények óta most kilóban van több változás, centiben kevesebb. Kedd-szerdán jön az újabb heti eredménylista :)

A tegnapi kis 20 perc Les Millstől olyan izomlázam van a mellizmomban, hogy hajaj! :)

Alvásnapló: pipa.

08. 28., kedd
21.00 számítógép kikapcs, telefon beállítva, kikapcs, esti rutin, Valeriana relax, levendulatea, 22.00 alvás (valami zizegett a szobában, még éjjel felkeltem megnézni, semmit nem találtam).
08. 29., szerda
Ébredés 05.15-kor, órára, 2 szundikapcs után, fáradtan.
Délután eszement álmosság.
21.00 minden kikapcs, esti rutin, a Valerianat és a teát elfelejtettem, alig győztem kivárni, hogy mehessek aludni.
08. 30., csütörtök
Ébredés 05.00-kor, órára. Fáradtság: minimális.
21.00 minden kikapcs, esi rutin, no Valeriana, no tea, bedőltem negyed 10-kor az ágyba. Ha forró piszkavassal kergettek volna, akkor sem tudtam volna ébren maradni. Egy mesét sikerült félig csukott szemmel végigolvasni, sztem fél 10-kor már aludtam.
08. 31., péntek
Ébredés: 04.10-kor, magamtól. Vádligörcs. Fáradtság: kicsi.
21.00 minden kikapcs, esti rutin,no tabletta, no tea. 2 mese, fél 10 után alvás.
09. 01., szombat
Ébredés: 05.00-kor, órára. Fáradtság: minimális. J

Az éjjel egyszer fent voltam: valószínű, hogy egy zombi ordított a terasz alatt, mert azt harsogta, hogy "egy qrva nő miatt vesztettem el az életemet..." ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése