2012. augusztus 30., csütörtök

Ébresztő

(dekoranya.wordpress.com)

Nincs olyan nap, hogy ne kapnék valamilyen negatív kritikát azért, ahogy élek, amit eszem, hogy tornázok. Sokan hülyeségnek tartják, hogy számolom a napi kalóriabevitelt, hogy alvásterápiázok, hogy igyekszem hozzáadott cukortól mentesen, kevés liszttel élni, hogy órákig olvasom a boltban a termékcimkéket vásárláskor. Biztosan igazuk van a saját szempontjukból. Én pedig tudom, hogy én így működök, így nem igazán zavar már, ha kinevetnek vagy pusmognak a hátam mögött ("Mit puszmogsz, te jóka koma? ;-.)). Sőt reggelente (szokásnapló), mérlegeléskor még vicces is a helyzet. Ma reggel is, amikor a mérlegre pattantam, csak szívből mosolyogni tudtam a negatívkodókon, hiszem újabb 20 dekával mutatott kevesebbet a szerkentyű. :)
 
 
08. 28., kedd
21.00 számítógép kikapcs, telefon beállítva, kikapcs, esti rutin, Valeriana relax, levendulatea, 22.00 alvás (valami zizegett a szobában, még éjjel felkeltem megnézni, semmit nem találtam).
08. 29., szerda
Ébredés 05.15-kor, órára, 2 szundikapcs után, fáradtan.
Délután eszement álmosság.
21.00 minden kikapcs, esti rutin, a Valerianat és a teát elfelejtettem, alig győztem kivárni, hogy mehessek aludni.
08. 30., csütörtök
Ébredés 05.00-kor, órára. Fáradtság: minimális.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése