2012. július 31., kedd

Recept: Indiai fűszeres csirke

Indiai fűszeres csirke grillcukkini ágyon párolt zöldséggel



Hozzávalók (1 főre) és elkészítés:
  •  1 fej vöröshagymát apróra vágva egy ek oliva olajon üvegesre pároltam.
  • Hozzáadtam a 100 g felkockázott csirkemellet.
  • Annyi vizet öntöttem rá, hogy ellepje, fedő alatt pároltam.
  • Közben a cukkinit vékony szeletekre vágtam, egy serpenyőben olaj nélkül, boszorkányosan "meggrilleztem" (serpenyőbe vele, villával lenyomkodni, többször megfordítani).
  • Amikor kész volt a cukkini, ugyanabban a serpenyőben 4-5 perc alatt megpároltam 120 g fagyasztott zöldséget.
  • A húsról közben levettem a fedőt, meat masalat adtam hozzá, és addig főztem, amíg a lé sűrű lett.
  • Már lehet is tálalni!
(A maradékból holnap kreatívkodok :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése