2012. július 31., kedd

Mai edzés

A meglepetéssel teli cselei pihenő és napfürdő után nagy kedvem lett volna aludni egyet. A tegnapi edzés után főleg tudom magamról, hogy képes vagyok legyőzni a kifogásaimat és a lustaságot, így megnéztem a mai motivációs videót (nem is egészen végig), és a már előre kiválasztott DVD-t kapcsoltam be:

P90X Legs and back



Csak hallomásból ismertem ezt az edzést, egy kedves ismerősöm odáig van érte, ő már végigcsinálta. Tony Horton, az edző, tényleg "szófosika", de a gyakorlatok tetszenek, jól megmozgatta a lábaimat, számomra eddig ismeretlen gyakorlatokat is találtam benne, ami jó, mert így nem unalmas az edzés sem az eszemnek, sem pedig a testemnek. És gyakorlatilag könnyen megoldható a dolog: csak egy füldugót kell beszerezni, vagy zenét hallgatni közben :) A bemelegítés és a nyújtás is tetszett. Majdnem 60 perc volt, nagyon jólesett :))

Itt találtok róla egy kis videót: http://youtu.be/4sIE7HE_-QA.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése