2018. február 14., szerda

16. nap

Mai sulis aranyköpés:
- Nem jó ez a gyógyszer, nem múlik a náthám- mondja a gyerkőc.
- Mit szedsz?- kérdezem.
- Viagrát.
😯☮️



4. osztály, fogalmazás. Nem kommentálom (a gyerekek már ügyesen megtalálnak sok hibát, véleményezik is. ;) )


A tegnap éjjel után ma nem voltam magamnál. Valahogy kikerültem a térből és az időből, és iszonyatosan szenvedősen ment a nap.

Étek:
  • sült szalonna
  • 2 szendvics
  • lágy tojás (4) vajjal.
Igazából étvágyam sincs, csak fáradt vagyok, nagyon, de arra büszke vagyok, hogy nem a könnyebb utat választottam, azaz nem csokit ettem.



Mozgás: séta, kint.


Most pedig nem érdekel, milyen korán van, alvás. Mert a mai után a holnapi is nyolcnál több órás, percnyi szünet nélküli nap lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése