2018. február 14., szerda

15. nap

0. nap itt
1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
4. nap itt
5. nap itt
6. nap itt

7. nap itt
8. nap itt
9. nap itt
10. nap itt
11. nap itt
1. hét eredménye itt
14. nap itt

2. hét eredménye itt


15. nap


Út munkába és -rövid nap után- haza csodás, tiszta, csendes havazásban.



A kép közepén busó. Ma volt a busójárás utolsó napja. Várható volt az egész estés és hajnalba nyúló kolompolás. Volt is, kint, a lépcsőházban, a lakásokban. Azt hittem, hogy "csak" emiatt nem fogok aludni. De iszonyú rémálmom volt. Zokogva ébredtem hajnali fél 2 körül, zihálva, alig kaptam levegőt. Aztán ömleni kezdett az orromból a vér. Ki kellett menjek a teraszra, a hidegbe, így is jó fél óra kellett, amire megnyugodtam, aztán vagy egy óra, amire vissza tudtam aludni...


 Étek:

  • sült szalonna
  • paradicsomos mozzarella
  • 1 csoki
  • 2 szendvics, 1 alma


Mozgás: séta.

És este gyártottam kis meglepiket a sulisoknak. Nem vagyok Valentin-nap fun, de biztosan örülnek majd neki, no meg jó alkalom egy kis másfajta német gyakorlásra.


(Ez és sok más jó ötlet található a németezéshez itt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése