2014. április 1., kedd

Út a cél felé / 9. nap (Ausztria)

1. heti edzésterv itt
1. heti étkezési terv itt
Összefoglaló: 1. hét itt

2. heti menü itt
2. heti edzésterv itt

Facebook oldal itt

Reggel hatalmas meglepetés ért, nem hittem a szememnek. Itt írtam róla. És emiatt egész nap kisebb örömmámorban úsztam, de igazán este, a munkaidő lejárta után jutottam el oda, hogy kezdjem felfogni: a lehetetlen tényleg nem létezik. És most már biztosan tudom, hogy az izmosodást is meg tudom csinálni :)

Edzés: mell-váll.

Reggeli: 2 tojás, 80g tonhal, retek, kávé.


Tízórai: 1 alma.

Ebéd: sült hús, saláta (kínai kel, paprika, retek, vöröshagyma, uborka, tökmagolaj).


Majd napozás.

Uzsonna1: fehérjeturmix.

Uzsonna2: 1 szendvics, 1 sárgarépa.


Elhatároztam, hogy napi 10-10 perc napozással és 1 répa megevésével kicsit előkészítem a bőrömet az erősebb napsugárzásra.

Aztán másfél óra séta :)

Vacsora: sült hús, saláta (ld. ebédnél, plusz 5 szem oliva bogyó).


Folyadék: 2 liter víz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése