2014. március 31., hétfő

Út a cél felé / 8. nap: utazás és megérkezés (4. osztrák etap indul)

Tegnap késő délután kicsit levegőztem a teraszon. Még otthon. Már kezdenek zöldellni a fák, nő a fű, tiszta volt az idő, átláttam Horvátországba. 3/4 8-kor aludni mentem, mindig bepróbálkozom, jobb pihenni az út előtt. És most be is jött, aludtam reggel (reggel?! hajnal!) 3/4 2-ig.


Aztán jött értem a busz és elindultunk a 4. idei etapomra. Kispárna, utazós pléd, ülés elöl ( :-) ), támla hátra dönt. Aludtam Budapestig, aztán majdnem Győrig, és innen nem ment tovább.


De legalább fotóztam közben párat.






Mesések a hegyek. Ezerszer láttam már őket, de nem tudom megunni.









Gyönyörű :)










Sekau felé:














Sonnwenddorf:













Én ugyan nyúzott vagyok és fáradt, a táj mesés, gyönyörű, tiszta, illatos :)





Jól ideértünk. A váltó társam ilyen szépséget készített az asztalra a lakosztályban :)


E. nagyon örül nekem. Én pedig köszönöm, hogy itt lehetek. Még 13 és fél napig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése