2014. március 23., vasárnap

A juharszirup kúra (2014) 9. reggele


1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
A 4. nap reggele itt
4. nap itt
Az 5. nap reggele itt
5. nap itt
A 6. nap reggele itt
6. nap itt
A 7. nap reggele itt
7. nap itt
A 8. reggele itt

A kúra (2014) teljes tervezett menete itt.

Tegnap este írtam, milyen jól sikerült az első visszaépítő nap. Aztán késő estére egyszer csak valahogy "megállt" bennem minden megevett leves, halálosan fáradt lettem, álmos, és úgy éreztem magam, mint akit megmérgeztek. Valamiféle kellemetlen, ólmos-nehéz terjengés kezdődött bennem, igazán kellemetlen volt. Olyasmihez hasonlítható, mint egy CH sokk. Leültem az ágyra, a hátamat a támlának támasztottam, és így kábé 1 óra múlva csökkent ez a rossz érzés, majd lassan elmúlt. Így aztán mindenkinek csak javasolni tudom, aki egy kúra után visszaépít, hogy tényleg csak nagyon lassan, nagyon lájtosan csinálja. Személy szerint a szervezetemet sokkal jobban megterheli a felépítő étrendre váltás, mint amikor elkezdem a szimpla kúraitalos napokat.

Viszont nagyon jól és sokáig aludtam, reggelre a tegnapi kellemetlen érzésnek nyoma sem volt.

Még két nap a visszaépítő étrendből, és nagyon figyelni fogok a fokozatosságra.

Reggelire így zöld turmix készült, azt is lassan, fél óra alatt szopogattam el.


A mai napot lájtosságosra terveztem. Csak a legszükségesebb házimunka, pihengetés, olvasás, ebéd után is alvás.

Jövő héttől más szelek fújnak a Boszi háza táján ;-)

Mérleg:

1. nap: 59.1 kg
2. nap: 59.1 kg
3. nap: 58.6 kg
4. nap: 58.2 kg
5. nap: 58.5 kg
6. nap: 58.5 kg
7. nap: 58.5 kg
8. nap: 58.00 kg
9. nap: 58.00 kg

Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése