2014. március 5., szerda

129. nap (Ausztria)

Éhgyomorra: fél liter víz egy citrom levével, 1 ek lenmag olaj.

Mai motiváció itt.

Edzés: reggel.


Az edzést reggelre terveztem, de nem állítottam be a vekkert korai ébresztőre, gondoltam, ha tudok aludni, az most nagyon jó volna, ha felébredek, megy reggel az edzés, ha nem, akkor megcsinálom délután. De aztán sikerült nagyon korán felébrednem, így mehetett minden az eredeti terv szerint. Az EAP-ból jött volna egy rész, de mivel a kinyomtatott edzésterv otthon maradt, videot pedig nem találtam, aeroboztam 40 percet a fürdőszobában egy Queen albumra.

Reggeli: 2 kenyér, sonka, sajt, kávé.


Tízórai: 1 alma.

Ebéd: túrógombóc, bogyós gyümölcs.

   

Uzsonna1: szendvics.


Uzsonna2: 2 főtt tojás.


Vacsora: hús, saláta.



+1: 2 főtt tojásfehérje.

Heti menüterv itt
Heti edzésterv itt
Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése