2014. március 5., szerda

Nyílt levél...

Na, ma üzenet dömping volt. Kaptam hideget-meleget, de mivel én biztos vagyok a dolgomban, fel sem veszem.

Hogy a blog hazugság, hogy nem is így eszem, hogy nem is edzek, csak tolom a nagy dumát, hogy játszom a tejcukor-érzékenyt, miközben tömöm az arcomba a francia krémest, hogy nem is voltam beteg, csak lusta edzeni, hogy nem is költöztem el, nincs is barátom; hogy csak kamu ez a bosziság, mert egy nagy lúzer vagyok, aki képet sem mer magáról posztolni, és különben is, nem történik az alakjával, a súlyával semmi...

Képet nem posztolok, majd akkor, ha olyan változást látok a tükörben, amilyet eddig nem. Bizonygatni semmit nem fogok, mert önmagamnak tartozom elszámolással, senki másnak. De ha már reggel az EAP-s csoportban megosztottam ezt a képet, hát legyen fent itt is. A testtömegem alakulását mutatja 2014-ben:


Ui.: Bárkivel szívesen leülök beszélgetni az élet-mód-váltás témáról, aki legalább annyit letett már az asztalra, mint én ;-)

Nyílt motivációs levél itt
Nyílt levél egy olvasóhoz 1 itt
Nyílt levél egy olvasóhoz 2 itt
Nyílt levél Zs-hoz itt 

Nyílt levél egy olvasóhoz 3 itt


Facebook oldal: https://www.facebook.com/pages/Boszork%C3%A1nykonyha/393431824081717


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése