2014. január 16., csütörtök

80. nap

Reggeli: 2 mini szeletke lenmag kenyér, 2 szelet sonka, 2 szelet fehér cheddar sajt, kávé, zöld tea.



Ebéd: arilepény (most 2 tojással), túrós (lakt.mentes, 125g)




Edzés (délután):

1. bemelegítés

2. (60mp munka, 0mp pihenő, 4 kör, körök között 1p nyújtás)

- kitörés előre bal
- kitörés előre jobb
- fekvenyomás szűken
- kitörés oldalra bal
- kitörés oldalra jobb
- könyöknyújtás fej fölött
- guggolás (vállszéles)

3. nyújtás


Uzsonna: kis marék mandula, 2 szem dió, 4 kis sárgarépa, 1 fehérjeturmix


Vacsora: 2 főtt tojás, 2 szelet fehér cheddar sajt.

Tegnap olyan bolond nap volt, hogy képetelen voltam este megírni a bejegyzést. Örültem, hogy végre nem kellett E-tel lennem, hogy feljöhettem, beszélhettem telefonon K-val és mehettem aludni. E. nagyobbik lánya pár napja bejelentette, hogy jön szombaton. Mivel ő a kedvenc gyerek, E. annyira várja, hogy ilyenkor teljesen megbuggyan. És ki van itt, akin kitölti a buggyanatot? Hát én. Semmi nem volt jó, mindenbe belekötött, óriási hisztit rendezett a boltban, elmondott mindenfélének, és odáig fajult, hogy délután felmondott nekem. Nem estem kétségbe, odanyújtottam neki a telefont, hogy akkor legyen kedves felhívni S-t (a munkaadómat) és mindezt elmondani neki, persze nem telefonált. És akkor még nagyon messze volt az este 9 óra. Egy filmrészlet jutott eszembe: egy férfinek agytumora lett, ami teljesen megváltoztatta a viselkedését. A felesége bent volt vele a kórházban, és amikor a férje kifakadt vagy szídta őt, azt mormolta maga elé: "Ez csak a tumor". Hát tegnap én is párszor elmormoltam, hogy ez csak az öregség... És ahogy a filmben, amikor tolják be a műtőbe a férfit, odahívja a feleségét, és teljesen normális, emberi módon mond neki pár kedves szót, E. is, amikor feljöttem, a lehető legtündéribb módon, angyali mosollyal az arcán kívánt jó éjszakát...
 
Ma lesz kemény másfél óra kimenőm. Nyavajoghatnék, hogy csak ennyi (elvileg a vasárnapjaim szabadnapok, na ja, mese), de örülök, hogy ha csak 90 percre is, de kiszabadulhatok a házból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése