2013. december 22., vasárnap

Mert tetszik (Boszi Style 2)


Életem egyik nagy mottója: azokat a dolgokat szeretem, amik egyszerűek és nagyszerűek. Íme az én variációim egy szoknyára:

A fenti első, második és a harmadik képen a ruci kitűnő tavaszra, kora őszre.
Ha hűvösebb van, harisnyával, akár csizmával is felvehető. (4. kép)
Kiegészíthető az ujjatlan, kötött piros garbóval is.
 

Melegebbé és vagányabbá is tehető egy fekete dzsekivel.

Csizma: CCC
Harisnya: ezer éves, fekete, függőlegesen halványan csíkos
Szoknya: FF
Dzseki: CA
Piros garbó: turkáló
Fekete hosszú ujjú póló: HM (még 2009-ben vettem Olaszországban, amikor ott dolgoztam)
Fekete pántos póló: PRussel

(Megjegyzés: anno mindent leárazáson vettem.)

Mert tetszik (BS, Boszi Style 1) itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése