2013. november 9., szombat

Új fejezet / 2. szakasz / Edzés: Tervezés

 
Az izomelőcsalogató 2. szakaszban - mivel nem jutok el terembe - folytatom a jól bevált teambeachbodys edzéseket és az EAP-osokat.
 
Mivel "kétlaki" életet élek (2 hét Ausztriában, munkahelyen, 2 hét otthon), a lehetőségeim is különbözőek. Így két részre osztottam az edzéseket:
 
- az otthoni 2 heteken folytatom tovább a Les Mills Pumpot, naptár szerint,
 
- az ausztriai két heteken megy a Focus T25 Gamma, egyelőre úgy tervezem, kezdem az elején november 26-án, és haladok a naptár szerint.
 
 
Új fejezet / 2. szakasz / Döntés, célok itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 1: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 3: Dobozolás itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti edzésterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 2. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 2. heti edzésterv (Ausztria) itt

Facebook oldal: https://www.facebook.com/pages/Boszork%C3%A1nykonyha/393431824081717
 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy proteinturmixot milyen tényező alapján választod ki vagy csak az insanity-hez a lifetiltes turmix jó? Köszi.

    Ha valamelyik Insanity edzés nehezen megy akkor mindig koncentrálj a zenére az nekem mindig segít. Jó az edzésterved.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Először ár alapján néztem anno, de mindegyik drága. Aztán az alapján, hogy gyors vagy lassú felszívódású-e, nekem gyors kellett. Később hozzájött, hogy laktózmentes legyen. A lifetilt turmixot nem ismerem.
      Igen, a zene sokat segyt edzés közben. Nekem az hatásos, amikor Shaun "ordítozik velem". Szoktam hallgatni rá :)

      Törlés