2013. október 13., vasárnap

Új fejezet / 63. nap

A reggeli nagyon finom volt 82 tojásból rántotta 2 sz. sonkával, 1 sz. lenmag kenyér, paprika, tejeskávé).

Az ebéd ma valahogy baromira nem ízlett (rizs, sült pulyka, párolt zöldség), de megettem az utolsó falatig, mert éhes voltam.

Uzsonnára már kopogott a szemem (tojássaláta), és mennyei is volt.

Vacsira már korgott a gyomrom, a sali a 2 tükörtojással nagggyon fini volt.

Most este negyed 10 van, és azt hiszem, fél marhát fel tudnék falni...

Ja, E-nek a kedvencét készítettem ebédre: császármotzsát. De nem azt a morzsálódósat, hanem egy isteni fajtát, rumba áztatott mazsolától kezdve minden földi jóval. Egy körömnyit megkóstoltam belőle, és isten biza mondom, fel tudtam volna falni az egészet, annyira mennyei lett. (Az más kérdés, hogy E. csak fitymálgatta, meg sem köszönte -bár nem azért készítettem-, persze azért mind megette...)
 
Folyadék: nagyon kevés.
 
Mozgás: edzés és 1.5 óra séta.


 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése