2013. szeptember 29., vasárnap

Új fejezet / 7. hét / Eredmények

itt

Hogy mennyire csak egy bizonyos dolgot mutat a mérleg, arra nagyon sokan jó példák, és most én is.
 

 
Mérleggel és centivel szoktam mérni magam. A mérleg ma többet mutatott mint egy hete, a centik viszont kevesebbet. Kétségbe estem a mérleg láttán? Nem. Mert a ruháimon is érzem, a tükörben is látom, hogy minden a legnagyobb rendben van.
 
1. hét végére: minusz 1 kg.
2. hét végére: minusz 0.4 kg.
3. hét végére: minusz 0.1 kg.
4. hét végére: minusz 0.4 kg.
5. héten pihenés, nyaralás volt, nem mértem.
6. hét végére: minusz 0.5 kg.
 
A 7. hét vére:
 
- plusz 0.3 kg
- derék: minusz 1 cm
- csípő minusz 1 cm.
 
Tehát elégedett vagyok, ha lassan is, de alakulok.
 
Még egy példa arra, hogy a mérleg mennyire nem jó tanácsadó:
 
 
Holnaptól Ausztria, a programom első szakaszának az utolsó 3 hetéből 2-t kint töltök. Kajával készültem, az edzésterv megvan. Ideális hely és idő kint végképp nincs az étkezésbetartásra és az edzésre, ott dupla annyi energia és önfegyelem kell ahhoz, hogy tovább tudjam csinálni. Ami biztos: megyek tovább az úton. Igyekszem amilyen korán csak lehet, ágyba parancsolni magam, hogy reggel fel tudjak kelni edzeni.
 
A 8. hét kezdődik. Állok elébe! :-)
 
Új fejezet / Motiváció 1 /Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 /Célok
itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt
Új fejezet / 1. heti edzésterv itt
Új fejezet / Táplálkozás 3 / 1. heti étrend itt
Új fejezet / Edzés 1 / Célok, eszközök itt
Új fejezet / Edzés 2 / Finomítások az edzéstervben itt
Új fejezet / 2. heti étrend itt
Új fejezet / 1. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 2. heti edzésterv itt
Új fejezet / 3. heti étrend itt
Új fejezet / 3. heti edzésterv itt.
Új fejezet / 4. heti étrend itt
Új fejezet / 4. heti edzésterv itt
5-6. hét: nyaralás, pihenő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése