2013. szeptember 29., vasárnap

Csomagolás: indul a 9. ausztriai etap



Volt egyszer, hej, de rég, hogy csomagoltam... ;-) Hihetetlen, de letelt az egy hónapos szabadságom. Újra megyek vissza, hajnali 2-kor indulás. Készültem, hogy tarthassam az Új fejezet programját. Nem kis munkával és időbefektetéssel jár két hétre előre gondolkodni, tervezni, készülni, főzni (...), de megéri minden egyes percét. Nincs meglepetés, nincs jajmitfogokenniamijóis, legalább jó pár napig. Így aztán előre sütöttem majdnem 2 kiló csirkemellet (natur vegeta, víz, bors), adagonként becsomagoltam, hűtőtatyóban viszem ki, ott majd lefagyasztom.
 

 
Sütöttem még 2 vekni kenyeret, egy lenmagliszes spórolósat és egy nagyon szuperre (és fél kilósra) sikeredett szezámos spórolósat, felszeleteltem, bezacskóztam, ez is megy kint a fagyasztóba. Így -ha kell- ki tudok venni akár 1-1 szeletet is. Max 1 óra alatt tökéletesen ki szokott olvadni, ha elfelejteném este kivenni a reggelihez.
 
 
Cipős dobozba került, ebben nyomódás nélkül, biztonságosan lehet a csomagba tenni.
 

 
Elkészítettem az útra a kajámat is, 2 ilyen szendvics, egyik reggelire, a másik tízóraira. Nem túl sok, viszont laktató, és a sok órás utazáshoz nem is kell irdatlan mennyiségű kalória/energia. Emellett viszek még teát, bár inni nem lehet majd sokat a buszban...

 
Leolvasztottam a hűtőt.


Odakészítettem a kispárnát és a kis takarómat is. Ezek nagy mértékben meghatározzák, milyen lesz az út. A nyakam teljesen elgémberedik és napokig szenvedek vele, ha nincs nálam a kispárna. Aludni meg csak úgy tudok (sajnos 38 fokban is), ha nyakig be vagyok takarózva...

 
A hátizsákba került az úti kajci és az apróságok, amúgy 2 utazótáskába most belefért minden (a hűtőtatyó is). Ki is takarítottam, még meglocsolom a virágokat, leviszem a szemetet (hogy ne hajnalban kelljen), megeszem az uzsonnámat és jó lenne aludni legkésőbb 7-től...
 

Holnap már a jó öreg Steiermarkból jelentkezem. Az erő velem van!

2 megjegyzés: