2013. augusztus 9., péntek

Szendvics edzés

undefined
 
 
 
Tegnap írtam, hogy képtelen voltam megcsinálni az edzést. Délelőtt 34 fok volt alakásban, estére 37.5. Örültem, hogy levegőt kapok. Ma a súlyzós edzés volt soron, de hogy ne maradjon el a tegnapi sem, összekombináltam a kettőt, így lett ma egy szendvics edzés.
 
Meg kell jegyezzem, hogy a múltkori 24 kg-os súlyból kénytelen voltam levenni. Menne maga a gyakorlat, csupán a súly vállra feltétele és levétele jelent gondot. Főleg levenni nehezen tudom, és inkább biztonságra törekszem, minthogy összeszedjek egy sérülést.
 
1. Bemelegítés
 
2.
  • 1 perc taposás
  • 2 perc tempós helyben járás
(10 percig)
 
3.
  • fekve nyomás rúddal (12 kg) 2x12
  • jó reggelt gyakorlat rúddal (22 kg) 2x12
  • előre emelés kézi súlyzóval (7-7 kg) 2x12
  • guggolás széles terpeszben rúddal (22 kg) 2x12
  • kitörés hátra kézi súlyzóval (7-7 kg) 2x12
  • hasprés 3x20
  • törzshajlítás oldalra kézi súlyzóval (7-7 kg) 2x12
4. Nyújtás
 
5.
  • 1 perc taposás
  • 2 perc tempós helyben járás
(10 percig)
 
6. Nyújtás
 
29.5 fokban kezdtem, 30.5 fok lett, mire végeztem.
És remélem, a szomszédok nem hallották a mellékzöngéket, ugyanis volt fújtatás és nyögés rendesen ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése