2013. május 9., csütörtök

A juharszirup kúra 10. reggele

1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt

 


 
 
Hát ez is elérkezett. A 10 napos kúra 10. reggele.
 
Azt hiszem, nem nagyképűség, ha azt mondom: büszke vagyok magamra, csodálattal tekintek magamra, amiért ezt végig tudtam csinálni, és örülök, nagyon. Elsősorban azért, mert
  • elmúltak a kiütéseim. Végre nem vörös, pöttyös és húzódóan fájó az arcom.
  • Olyan sima a bőröm, mint a baba popsija. 
  • Iszonyat mennyiségű lerakódástól szabadult meg a szervezetem.
  • A hajhullásom mérséklődött.
  • Nem kellett egész nap a konyhában állnom és mosogatnom. ;-)
  • Véghezvittem végre valamit az elejétől a végéig, hiszti nélkül, nyavajgás nélkül.
  • Iszonyat jó érzés kimondani: megcsináltam!

Akinek nincs eü. problémája és szeretne méregteleneíteni, tudom ajánlani ezt a kúrát. Egyetlen egy dolog a lényeges benne: már az elején nagyon határozottan tudni kell, hogy én ezt megcsinálom. Szerintem ezen áll vagy bukik az egész.


1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9 . nap itt

Nem mellékesen lement 4 . 2 kiló is.
 
 
Mérleg:
1 . nap: 62.00 kg
2 . nap: 60.80 kg
3 . nap: 60.10 kg
4 . nap: 59.60 kg
5 . nap: 59.50 kg
6 . nap: 58.50 kg
7 . nap: 58.30 kg
8 . nap: 57.90 kg
9 . nap: 57.90 kg
10 . nap: 57.80 kg
 
Délelőtt még narancslevezek, ebédre már megy a zöldségleves. Csak lassan, alaposan megrágva :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése