2013. április 24., szerda

Reggeles, megjegyzéses

 
Az ábra 2013. 04. 16-tól mutatja a mérleg állását (zöld pöttyök). Azon a héten 1300 kcal körül ettem, napi 100g körüli szébhidráttal. És volt edzés minden nap. És állandóan éhes voltam, és fáradt, erőtlen.
 
Ahol a zöld pötty találkozik a sárgával (ami a "tervezett fogyást" mutatja a programban (kaloriabazis.hu)), azon a napon ( 2013. 04. 21.) váltottam az IR étrendre. Napi 1500 körüli (vagy több) kalória- és 160g körüli (egész napra ügyesen elosztott) szénhidrátbevitel. Egyáltalán nem vagyok éhes, naponta 5-6-szor eszem, és edzés után is szoktam enni egy lekváros kenyeret a fehérjeturmix mellé. Sőt vacsorára is megy még tk toast kenyér, és lefekvés előtt is 2 szelet abonett!
 
Az eszemmel eddig is tudtam, de most már biznyítani is tudom magamnak, hogy a kevés evés, a koplalás nem vezet jóra, sőt. A mindennapi élethez is, a sportoláshoz pedig főleg szükség van a megfelelő tápanyag- és szénhidrátbevitelre.
 
Nagy tanulság volt ez nekem, és az lehet mindenkinek, aki nem mer enni a sport mellett.
 
Hálásan köszönöm ezt a leckét! :-)
 
IR étrend itt.
Heti étrendem itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése