2013. március 8., péntek

Motiváció

itt

Megint hat óra előtt ébredtem, magamtól. Úgy látszik, egész jól beállt erre a szervezetem. A 8-9 óra alvás pedig sztem nagyon ideális.
Amióta (pár napja) eldöntöttem, hogy nem foglalkozom túlzottan a mérleggel, leesett egy nagy kő a szívemről. Amióta nem pattanok minden reggel halálos izgalommal a mérlegre, csak rálépek, és ennyi, valahogy úgy érzem -mivel eddig egy gramm pluszt sem mutat-, hogy így van ez rendjén. Ha az ember kalóriadeficitben étkezik, odafigyel az alapanyagokra, a főzési eljárásokra, és mellette edz is, annak rossz vége nem lehet. :)
Tegnap túrtam magamnak egy nadrágot. Hiába 36-os, a méretekre már ember legyen ma a talpán, aki adni tud, még nem az igazi. Fotó is készült róla, feldátumozva. Ez lesz az igazán jó mérce, ez pontosan meg fogja mutatni a combom-fenekem-hasam méretbeli alakulását. Az előtte-utána fotót a nadrágról csak akkor fogom feltenni, ha meglesz az "utána" rész is.
De addig is vár rám a 007-es készletem, irány edzeni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése